fredag 15 oktober 2010

Modemet trasigt. Telia råder oss att låna grannens för att säkert veta att det är modemet som är problemet. Hur roligt hade grannarna tyckt att det var om vi en fredagskväll kom in och drog i deras tekniska utrustning.
Annars kan vi få ett nytt gratis om vi tecknar oss för ytterligare tolv månader. Det gamla är bara tre månader gammalt med garanti kvar.
Vid frågan om vi kan byta det i Teliabutiken i morgon blir svaret, vet inte.
När jag ska avsluta samtalet får jag till sist frågan, jag hoppas du är nöjd med mina svar.
Nej det är jag inte. Vi har inget bredband, ingen TV och vet inte hur vi ska få tillbaka det.
Jag försökte ringa Teliabutiken som har öppet till 20.00 men dom svarar inte efter 18.00.
Nu har jag skickat ett fax. Undrar om det finns en mottagare i andra änden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar